Windows 10 pro - win 10 pro key

Home Top Ad

Post Top Ad

11 Kasım 2021 Perşembe

Windows 10 pro

windows 10 pro

Windows 10 pro bilgisayarınız için ne derece önemlidir bu yazıda anlatmaya çalışacağım. microsoft işletim sistem konusunda tartışmasız dünyanın en büyük firmasıdır.windows lisans ın yanısıra linux işletim sistemleri bulunuyor. daha çok geliştiricilerin kullandığı bu işletim sistemi ücretsizdir.tabi bizim konumuz windows işletim sistemi. 

Windows 10 pro nedir ? 

Windows 10 pro microsoft windows 11 pro yu çıkardıktan sonra son sürüm windows olma özelliğini kaybetmiş windows lisansıdır.ama windows işletimsistemleri arasındaki en kararlı windows diyenibilirim.

ilk çıktığı zamandan buyana sürekli güncelleme alan bi işletim sistemi günümüzde kullanıcıların en çok tercih ettiği işletim sistemi olma özelliği taşımaktadır.bunun nedeni ise hızlı ve kullanımı nispeten kolay olmasıdır. ayrıca pro olması nedeniyse ticari anlamda çok kullanılır

Windows 10 home nedir ?

Windows 10 home ise windows 10 pro nun aksine e kullanıcıları için hazırlanmış işletim sistemidir. windows 10 home pro nun sahipolduğu bazı özelliklerden yoksundur. aslında bu ev kullanıcıları için iyi birşey diyebilirim çünkü ev kullanıcıları windows 10 pro yu tercih etse bile birçok özelliğini kullanmıyor. ve bu özellikler bilgisayarı daha ağır kullanmalarına neden oluyor.

Windows 10 pro satın al

Windows 10 pro satın almak isteseniz sizin için lisansın en yetkin markası olan teknolisans.com ile tanıştırabilirim.birçok lisansı bünyesinde barındıran teknolisans şirket ve holdinglere satış yapmakta ilen artık perakende satışa da başladılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad